Auktionsdags

Min syster ringde imorse för tat prata lite, hon nämnde också att hon skulle åka ut till auktionen med våra föräldrar och eftersom vi inte hade något planerat idag passade jag på att följa med. Var rätt länge sen jag var med nu eftersom jag jobbat eller haft annat för mig de senaste auktionerna.

Mestadels av auktionen gick jag omkring med min 6 månaders gamla systerson på armen utanför själva auktionsrummet. Stackarn, det är inte så lätt att vara tyst bara sådär :p Där gick jag i alla fall och hans farmor och hennes syster passade på att busa en hel del med honom så han höll sig på gott humör :) Träffas inte så ofta så även att jag missade en hel del av auktionen var det jättemysigt!

Blev middagTindered med mamma och pappa sen, vi åt wärdshussnitzel med stekt potatis och champinjonsås. Så himla gott! Hittade ännu en fin ljuslykta där ute som jag vill ha också... Måste stå emot innan vårt hem dränks i ljuslyktor! Jaja, sen tog vi fikan hemma hos oss. Alltid trevligt med besök :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0