One done, one to do

Jahaja, då var den här kvällen strax över. Var hos läkaren imorse, ingen svininfluensa och ingen lunginflammation som tur var. Blev hemskickad med Mollipect och råd om att vila. Hur lätt är det just nu då?!

Ena tentan är i alla fall klar nu. Tror jag. Ska läsa igenom den en sista gång. Vet att jag har glömt massor men jag orkar inte försöka få in mer nu, har skrivit mina sju sidor så jag kan inte ha missat så himla mycket. Just nu sitter jag här med min underbara mage som inte tål stress, bara väntar på att kräkas i princip. Men jag ska fan lyckas hålla mig den här gången också! Hoppas på att det känns bättre bara jag får tentan inskickad. Pappa tyckte ju att den var bra i alla fall... ;)

Sambon är på julbord.
Trodde han skulle vara hemma vid det här laget eftersom de ändå bara är 3 anställda inom företaget... Plus att de ska upp och jobba imorn... Jaja, han kommer när han kommer. Längtar lite efter honom bara ;) Finns inget bättre än att få ha sin underbara sambo vid sin sida när man mår såhär! Tur att mamma och pappa sällskapade lite med mig ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0