Jullov?

Idag var sista skoldagen för denna termin. Väntar ett långt härligt jullov nu? Nej, sånt finns inte på högskolor ;) Har en tena kvar att skriva över jul, skulle gärna ha den klar i god tid men man vet aldrig med mig. Så har jag ett arbete från en klasskompis som jag ska läsa och ge en skriftlig reflektion på plus förbereda en muntlig presentation av en av tentorna. Så jullov kan man inte kalla det ;) Hinner nog ta det lite lugnt också visserligen :)

Hade en riktigt bra skoldag idag! Visserligen var det bara jag och en klasskompis som var där plus läraren på telebild då, men det var bra ändå. Blir lite mer dialog av det hela :) Hela förmiddagen handlade om ungdomar och sex, väldigt intressant och roligt. Vi fick vara sex- och relationsexperter samt tävla mot varandra i ett sexquiz ;) Haha, kan inte bli roligare ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0