Fullspäckad helg

Igår inhandlades de sista julklapparna. Jag och min älskling hade en trevlig shoppingtur på stan :) Nu är det bara till att slå in allt också, det är rätt mysigt det med :)

När klockan ringde imorse ville jag helst inte gå upp, tvättstugan lockar liksom inte sådär jättemycket...
Framförallt inte när man vet att man har 3 veckors tvätt att ta tag i... Puh! Men det gick bra. Hann inte så mycket mer innan jag åkte ut till Björnsholm med syster för ännu en auktionsvisning. Ska vara en riktig kvalitetsauktion den här gången så det är kul med lite exklusivare objekt :)

Ser verkligen ut som ett bombnedslag här hemma! Tvätt överallt, och då menar jag verkligen överallt! Plus att det är massa andra saker som också behöver plockas i ordning på... Får se vad jag hinner imorgon förmiddag innan Marlene kommer :) Nu väntar sängen.

Förresten.
Anna Anka har verkligen en hel del sjuka åsikter... Men man får sig ju ett gott skratt i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

japp fint ju? =)gahaha

2009-12-21 @ 20:53:55
URL: http://lindyyh.blogg.se/
Postat av: Linda

Adam tackar så mycket men han ser ingen framtid i sminkyrket hälsar han =) hahhaa

2009-12-21 @ 22:02:49
URL: http://lindyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0