Det blir bara värre...

Jag har gått och hostat i 4 veckor nu och det blir bara värre. Igår morse kände jag att jag hade liiite ont i bröstet när jag hostade, ikäll har jag ont i bröstet konstant. Ringde sjukvårdsrådgivningen och har fått en tid hos en läkare vid 8 imorgon bitti. Vilken härlig tid med tanke på att det ska bli snöstorm... Jaja, det får gå ändå.

Ringde sjukvårdsrådgivningen ikväll igen för att få komma till jourläkaren istället
eftersom det blev värre på bara några timmar men alla tider var visst upptagna och akuten var nog inte aktuellt. Fick rådet att trycka i mig en jävla massa tabletter men det har ju sjävklart inte hjälpt. Tack i alla fall älskling för att du fixade pillrena som saknades :) Man blir så jäkla fokuserad på att skriva tenta av det här! Eller inte...

Dags att sova nu så jag orkar upp till läkaren.
Sen blir det nog julklappsshopping med mamma kanske och definitvit en jävla massa tentaskrivande. Den måste skickas in imorn så jag har ju inget val. Men det ska nog gå bra, sista-minute-panik är ju min specialitet ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

ja visst är de kul me tradera :D

Hoppas du blir bättre snart :( krya på dig

kram

2009-12-17 @ 17:28:56
URL: http://lindyyh.blogg.se/
Postat av: Cherin

Krya på dig!

2009-12-17 @ 23:07:45
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0