Bra skoldag

Kul att en lång skoldag kan kännas kort när den är så trevlig som den var idag. Äntligen fick vi ha lärarna på plats här i Viken och kvalitén på undervisningen stiger som vanligt. Äntligen kom lite motivation tillbaka! Börjar tröttna på att ha allt på distans om jag ska vara ärlig...
Dagen fokuserade på samtal med barn i utsatta situationer och hur vi kan arbeta med föräldrarna till dessa barn för att nyttja deras resurser. Intressant och lärorikt! :)

För övrigt är det mestadels tentaplugg som gäller nu.
Har helt tappat motivationen till allt vad skolan heter för tillfället så jag har ingen aning om hur detta ska gå. Jag försöker kämpa på i alla fall, det är det enda som finns att göra... Nu ska jag snart lägga ner för ikväll, har inte fått mycket gjort men det lilla som skrivits är alltid något :) Snart blir det film med älsklingen istället, vad skulle jag göra utan honom när det känns såhär? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0