Bra fredag

Har varit en så sjukt bra dag idag! I skolan var det riktigt kul och lättsamt samtidigt som det var ruskigt lärorikt! Bra lärare och intressanta saker han tog upp, det kan ju inte bli bättre :) Skönt med såna skoldagar där man knappt ens känner av att man behöver rast :p Fick dessutom sluta ganska mycket tidigare så det klagar man ju inte heller över en fredagseftermiddag... ;)

Blev en promenad ner till stan med sambon, han skulle på massage och jag kollade lite julklappar. Kollade lite tillsammans sen när han var klar också men hittade tyvärr inget jättekul... Promenerade hem och började med maten istället.

Så nu har det varit en skön fredagskväll i soffan här hemma, skönt att bara få koppla av lite när det är så mycket stress runt omkring :) Och Erik vann ju Idol som alla redan vet. Jag sa att han skulle vinna redan i början, kände det på mig. Fällde en liten tår när han tog upp pappa och sen flickvännen på scenen ;)

Nu är det snart dags att inta sängen,
Andréas har somnat i soffan vilket brukar innebära att jag går och lägger mig EXTREMT sent, det FÅR INTE hända ikväll!!

Förresten så snöade det lite här ikväll, det kanske kan bli en vit jul trots allt? Hoppas :)

Kommentarer
Postat av: Ika

Nej, det var inte så mycket snö, men man får ju lite hopp om en vit jul :)

2009-12-12 @ 14:54:01
URL: http://ikasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0