Slut på sommarjobb

Jobbade min sista helg nu, sista dagen idag till och med. Avslutade med en korthelg, vilket jag haft större delen av sommaren :p Fler helger men kortare, det har faktiskt varit helt okej för långhelgerna är inte så roliga alltid. Framförallt har det varit bra eftersom Andréas ändå varit hemma hela sommaren. Har trivts lika bra i sommar som de andra somrarna, nu får vi se hur det går med timvik till hösten. Beror på mina LAS-dagar och kommunens direktiv om de med många eller få LAS-dagar ska gå i första hand. Jag begär inte mycket men något pass då och då skulle inte skada...

Efter min och Andréas långpromenad i eftermiddag satte jag igång med att städa rent under sängen. Imorn sticker vi nämligen till Linköping och IKEA med mina föräldrar för att köpa en ny säng. Ska bli kul men all min förvaring under sängen försvinner i och med detta, därav min städning idag :p Lyckades få bort allt rätt smidigt vilket jag inte alls hade räknat med. Imorn ska vi även inhandla lite smågrejer till bilen, ska sätta mig och skriva en liten inköpslista innan jag kryper till sängs tror jag.


Avslutar kvällen med en bild på en söt liten groda som hittade ut till stugan förra helgen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0