Sjukt bra helg!

Helgen har varit kanon! Men den har också så klart gått alldeles för fort... I morgon börjar skolan igen och jag känner mig inte så motiverad just nu för allt går emot mig. Men men, jag ska försöka gå dit med en positiv inställning.

I fredags hjälpte jag mamma med syskonbarnen, alltid lika mysigt :)
Sen i lördags åkte jag, min systers sambo och barnen till Hultsfreds marknad. Vi hade en riktigt bra dag! Barnen var kanonduktiga hela dagen. Vi handlade dock inte så mycket utan kikade mest. På kvällen åkte jag och Andréas ut till stugan och sov där. Älskar verkligen det stället!

Idag var jag och Andréas på Loftahammarsutställningen. Finns ju inte alls lika mycket att titta på där men vi gick ett varv i alla fall. Sen avslutade vi med en helikopterflygtur över skärgården :) Riktigt häftigt! Det var en helt annan känsla än att flyga flygplan. Det var en dyr minuttaxa dock, 300 kr för 5-6 minuter... Men det var det värt!

Som ni förstår så har helgen flygit iväg. Haha, vad rolig jag var nu utan att det var meningen :p Ikväll blir det bio, "Beck - I stormens öga". Hoppas den är bra :)




Kommentarer
Postat av: Linda

gud va häftigt var det inte läskigt? ja skulle me ivlja testa flyga helikopter :P kram

2009-08-31 @ 18:11:55
URL: http://lindyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0