Lata sommardagar

Äntligen har det känts som sommar igen! Har spenderat de två senaste eftermiddagarna hemma hos min syster vid deras pool. Har badat med syskonbarnen och njutit av solen i solstolarna. Mys på hög nivå! Har dock träningsvärk i benen nu efter alla upphopp från vattnet med barn på armen... Haha, men det är smällar man får ta ;)

Har även provkört bilar både igår och idag. Har beslutsångest! Men men, kommer väl bestämma oss för något en vacker dag. Ikäll grillade vi ute i stugan tillsammans med mina föräldrar och min morbror och hans sambo. Kvällen har bjudit på en hel del skratt kan jag lova ;)

Ska se lite Oz nu, sjukt bra fängelseserie, som jag och Andréas tittar på. Min första gång och hans tredje gång tror jag... Behöver jag säga att han verkligen gillar den? :p Sen ska jag sova för imorn börjar jobbarhelgen.


Kommentarer
Postat av: Linnéa Haver - foto och design.

Bloglovin? JAG HAR NY DESIGN (!).

Puss och kram.

2009-08-16 @ 03:26:52
URL: http://linneahaver.blogg.se/
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

jättefin bild =)

2009-08-18 @ 21:21:20
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0