IKEA-shopping

Åkte till IKEA idag med mamma och pappa, bra med någon som inte tycker det är jobbigt att köra med släp ;) Hittade tyvärr inget  i klädaffärerna mer än en sjukt fin klänning som inte passade av sina anledningar... Fasen, kanske skulle köpt den ändå? :p Handlade lite smågrejer till bilen men inget större, packningen vi skulle ha får vi köpa i stan istället. På IKEA handlade vi en ny säng, kommer tappa bort Andréas om nätterna nu :p Blev lite tillbehör till sängen och några andra smågrejer men höll oss rätt lugna.

Åt självklart köttbullemeny inne på IKEA ;) Vilken stund då, tänkte nästan ge upp hela dagen. Först skulle jag mosa en potatis lite och slinter så jag bryter av en nagel och skvätter mat omkring mig. Sen lägger jag halsbandet i brunsåsen och hinner inte stoppa det innan det slår emot tunikan. Så glad jag var sen :p

Byggde ihop sängen när vi kom hem så det är klart. Nu ska bara datorbordet ut och byrån på plats. Men det får vi ta imorgon... Dags att sova nu, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0