Solen?

Grillade hos föräldrarna ikväll, lika gott som alltid om inte godare ;) Trodde det skulle kännas som en sommarkvälls-grillning men icke sa nicke. Solen försvann innan jag ens kom dit och sen satt vi inne och väntade på att köttet skulle bli klart. Jaja, snart är sommaren här och då hägrar utegrillningar i solen :)

Sambon jobbar sista natten för den här gången i natt, skönt! De här två sista nätterna har faktiskt varit riktigt tunga måste jag säga. Kan ju bero på omständigheter runt omkring mig plus att de få timmar han varit hemma och vaken har vi knappt setts. Känner att jag behöver honom just nu...

Jaja, är väl dags att sova antar jag så jag inte sover bort hela morgondagen. På måndag är det dags för praktik igen så behöver nog vända tillbaka dygnet lite också och se till att få ordentligt med sömn.


Kommentarer
Postat av: Daniel

åååh grill... vin.. sommar.. vill!

2009-04-19 @ 04:09:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: erica

Grillning på vårkanten är speciellt. Man tror att det skall bli varmt och mysigt...så blir det kallt...men ganska mysigt. Det brukar sluta för oss, med att vi grillar ute men äter inne.

Hoppas du får en varm solig dag!

2009-04-19 @ 10:51:43
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Vad är det i foliet?



Sv: Men är det itne sjukt irriterande? Blir galen

2009-04-20 @ 23:12:00
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0