Slumdog Millionaire

Sjukt bra film som vi såg igår ikväll!! Var längesen jag skrev om någon film vi sett eftersom det inte blivit särskilt mycket film på sistone, så kände att det var dags att tipsa om denna eftersom den var så bra. Krim/drama/romantik är genren och för er som inte vet så handlar den om en kille från slummen som är med i "Vem vill bli miljonär?" och blir anklagad för att fuska. Om det är sant eller inte får ni se själva ;) Den utspelar sig i Indien och därmed blandas engelska och indiska, jag brukar inte gilla när det är så men det störde mig inte det minsta.

Gillade filmen skarpt i alla fall så vill ni se en bra film så ska ni se denna :)
Läs mer om den här.


Bild lånad från cdon.com

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Åh, har den filmen. Måste kanske se den med bara.



Sv. Ja, men bara 8 veckor till sommarlovet.

2009-04-13 @ 17:10:39
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Sv: Alltså en vit tjock morot. Absoluut ingeeen annat. Nej nej.

Det ska jag göra. =)

2009-04-13 @ 17:45:36
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0