Onsdag 22 april

Hade ingen lämplig rubrik, antagligen på grund av att jag inte vet vad jag ska skriva :p Har inte hänt så jättemycket idag, råkade till min glädje träffa två av mina fastrar idag vilket var trevligt :) Träffades bara i en kvart max men det var trevligt ändå, ses ju inte så ofta när de inte bor i stan.

Umgicks med Danielle ikväll medans våra pojkar spelade TV-spel. Alltid lika kul att träffa henne :) Vi lyckades tydligen hamna mitt i två små söta barns lek, de sprang runt oss med svärd och stojade och när vi tittade på dem sprang de och gömde sig bakom träden. Hmm... Jag tror inte att de lekte att vi var snälla :p

Dags att sova nu tror jag, jag är trött och sambon ska upp tidigt. Jag ska också upp tidigt i och för sig. Rackarns! Jag som hade lyckats glömma det... En liten tårtbit från kalaset igår får slinka ner innan sängen väntar ;)


Bjuder på en bild över Gamlebyviken

Kommentarer
Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hej! Välkommen in till min sida om du är intresserad av ny design till blogg :-) Ha en fortsatt trevlig dag.

2009-04-23 @ 10:25:30
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Frida

åh, vad mysigt det ser ut!

2009-04-26 @ 11:54:42
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0