Minus?

Vad är nu detta? Minusgrader? Inte många men tillräckligt för att jag skulle behöva skrapa rutorna på bilen förut. Skit också! Jag vill ha vårvärme även om kvällarna!

Dags för mig att sova när som, då går tiden fortare tills sambon kommer hem. Tycker inte om när han jobbar natt... Jaja, bara till att bita i det sura äpplet och lägga sig alldeles ensam. Nej nej, jag tycker inte alls synd om mig själv ;) Är glad i alla fall att det funkar bättre än jag trodde.

Nu brinner förresten färjan som ligger där sambon jobbar. Har inte OKG haft tillräckligt med otur på sistone eller? Nej, jag tänkte väl det.

Förresten så läste jag också att det är en jäkla massa folk som har 5 cm långa grankvistar i lungorna så se upp! Okej, det är två stycken som har haft det men det räcker tycker jag, i det här fallet är det många. Dags att knipa ihop munnen när man går utanför dörren.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

MINUSGRADER!?

Herre gud!



God natt

2009-04-18 @ 00:29:25
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0