Lång dag

Idag har varit en väldigt lång dag. Antar att det beror på att den började med full fart redan vid kvart över 7 i morse och sedan dess har det hållt i sig. Det sista jag var ute och styrde med ikväll var när jag handlade på Willys vid 8. Fattar inte att folk storhandlar en fredagkväll vid 8?! Vem orkar handla en hel vagn fullproppad av massa små saker då? Menar alltså att det är ju en sak om den är full av blöjor och toapapper som är stort men nu var det massa småsaker bara. Ja, hon stod framför mig i kön. Ja, jag blev lite stressad av det.

Andra gången ikväll som jag tackar nej till att köpa en majblomma av småpojkarna utanför Willys.
Min ursäkt: Jag har inga kontanter. Idag kom jag på att jag hade kontanter så tänkte köpa en när jag kommit ut. Pojkarna hade gått. Blir väl ingen majblomma i år heller antar jag.

Lär bli en lång dag imorn också har jag en känsla av så borde nog gå och lägga mig. Börjar jag nu så kanske jag kommit i säng om en timma eller så :p Fick lite myskväll med sambon ikväll även om det inte blev jättemycket och jättelänge, men jag ska försöka glädja mig åt det lilla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0