Fullspäckat

Igår hade jag inte en enda lucka för impulsiva handlanden under hela dagen. Städade först lite på förmiddagen innan jag åkte och träffade Johanna. Vi köpte sen med oss lite att dricka och åkte ut till Gränsö Slott och satt där i solen. Njöt av värmen och pratade om alla intriger som är värre än "Skilda världar", haha :p


Söta Johanna

Sen stack jag hem och skrev inköpslista. Hämtade upp Lasse och Danielle så åkte vi och handlade tillsammans, de behövde någon som kunde köra ;) Jag och Danielle umgicks nog mer än handlade och stackars Lasse fick släpa på en 100-kiloskorg alldeles själv. På vägen hem från dem började min bil låta så fick leka bilmekaniker, tur att man inte är rädd för att bli skitig ;) Kunde inte lösa det så åker till pappa idag istället.

Sen kom Marlene på kvällen, vi tog en promenad ut till Lysingsbadet och fotade lite vid vattnet. Så himla fint! Sen hem och kolla på bilderna och sen ner till Acapulco för att äta lite pizza. En kort promenad på stan innan vi åkte hem och pratade halva natten :)


Ska nog åka till föräldrarna nu och lägga mig lite solen och slappa, känner att jag kan behöva det. Sen blir det troligtvis lite jobb i eftermiddag och sen kanske Lasse och Danielle kommer och ser film. Fullt idag också? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0