Filmkväll

Ikväll har tjejerna, E och L, varit här och kollat på film. Kul att träffa dem igen :) E var visserligen toktrött och somnade några gånger mitt i filmen men jag och L höll oss vakna i alla fall ;) Alltid lika mysigt med lite filmkväll.

Tidigare idag har jag och min syster jobbat några timmar och sen grillade vi hos vår andra syster. Smaskens! Tyvärr kunde jag ju inte stanna så länge eftersom tjejerna skulle komma men det tar jag igen en annnan gång.

Nu ska jag snart försöka sova, är jättetrött. Vill egentligen inte sova, känner mig så fruktansvärt ensamen just nu... :/ Men men, jag har inte så mycket val antar jag, borde känna mig mindre ensam när jag väl somnat :p


Ingen riktigt filmkväll utan levande ljus, mys ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Vilken film?

God natt

vi dödar låtsasormarna imorgon

sov gott

2009-04-18 @ 23:10:13
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Nej, tror inte att jag har sett den.

2009-04-19 @ 01:37:28
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0