Zzzz

Är helt slut hela jag, både i kroppen och i huvudet.. Föreläsningen idag var kanske inte den bästa men tyckte ändå det var jobbigt att alla klagade. Varför går man bara inte om den är så fruktansvärt dålig och meningslös? Själv ville jag sitta kvar och lyssna för även om han inte knöt an till boken riktigt tror jag att det han sa hade en mening och även om jag inte kände det just då så har jag säkert lärt mig något av det han sa.

Direkt efter föreläsningen stack jag hem till mamma och pappa och slängde i mig lite lunch innan jag drog vidare till jobbet. De ringde i morse och frågade om jag kunde komma in ett par timmar ikväll och det tackar man ju inte nej till :) Fick dessutom två turer till när jag var där så än så länge rullar det på lite lagom. Gick bra att jobba, dock var det lugnare än det kunde ha varit :p Kunde vi ju i och för sig inte veta innan så hade inte jag varit där hade kanske allt varit upp och ner bara för att :p

Efter jobbet har jag hunnit med att handla på Willys och nu har jag äntligen skickat in mina diskussionsfrågor till seminariet imorn. Just det, nästan en timma i telefon med Marlene hanns med också ;p

Varför ska man göra saker pinsammare än vad de är? Något som inte alls behöver vara det minsta pinsamt blir det helt plötligt för att man ska försöka undvika att det blir pinsamt och då gör man det bara tio gånger mer pinsamt än vad det egentligen är. Åh, så typiskt! :p Skönt dock att jag kan skratta åt det och tycka att jag är en stor fjant :)

Mötte en gammal killkompis på Willys. Ja, eller är han det? Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla honom om jag ska vara ärlig men det får nog vara den mest passande benämningen :p Hur eller hur så blev jag verkligen jätteglad utan att egentligen veta varför :) Vi står egentligen inte varann särskilt nära och har inte umgåtts mycket (om ens något?) men jag tror att det var hans personlighet och hans glädje som smittade av sig :) Toppen!

Ska hitta på något tills Andréas kommer nu.. Läsa lite till, se på någon skitserie eller spela TV-spel är de alternativ jag funderat ut :) Borde plocka undan lite för imorn stannar Marlene kvar efter skolan så då har vi en heldag tillsammans att göra något på. Det enda som är bestämt är att vi ska avsluta kvällen med bio: "Sex and the city" :)

 

Kommentarer
Postat av: Milla

What! Går satc på bio än?

2008-09-17 @ 23:21:00
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0