Tentan klar!

Nu är äntligen tentan inlämnad! Så skönt det känns! Den är anledningen till att det varit ganska tyst på bloggen, har knappt gjort något annat och kan ju inte bara tjata om tentan :p Inskickad är den nu i alla fall men med det inte sagt att jag är nöjd. Orkade bara inte mer :p Hoppas på att kunna släppa tankarna på den nu och inte gå och fundera på vad jag kunde gjort bättre.

Jag längtar tills imorn för då ska jag träffa Malin :) Min älskade vän som jag inte umgåtts med på lite mer än ett år nu, det är förskräckligt! Ska verkligen bli kul att träffa henne och hennes lilla dotter ordentligt imorn :)

Just nu ska jag dock krypa ner i sängen hos min älskling och bara vara, det behöver jag. Hoppas på att få sova riktigt gott i natt så det inte blir så tungt att gå upp imorn och så att jag kan få känna mig ordentligt utvilad. Godnatt allesammans!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0