Söndagen

Det blev en betydligt bättre dag än lördagen måste jag säga. Vi bjöd mamma och pappa på söndagsmiddag vilket blev dillkött :) Jättegott! Andréas lagade det mesta och jag inhandlade det vi behövde och lånade en boxer så vi kunde se om vi fick bättre bild med digitaltv. Tyvärr ville inte boxern funka här hemma och vi förstår inte alls varför så det var inte till mycket hjälp. Var trevligt att få bjuda mina föräldrar på lite middag i alla fall :)

Lyckades faktiskt plugga en del igår också trots att min motivation inte var särskilt stor. Och nu har jag kanske lyckats få tag på några böcker till den här kursen begagnat, snacka om att kunna spara lite pengar :) Hoppas bara på att hon kommer ihåg rätt :)

På kvällen blev det promenad och film. "What happens in Vegas" blev det efter att vi börjat kolla på en annan som var hur seg som helst :p "What happens in Vegas" var som alla andra romantiska komedier men jag gillade den ändå. Är så skönt att se sådana filmer ibland, man behöver inte tänka så mycket utan bara småle och må bra :)

Idag måste jag läsa ännu mer om jag ska bli klar med den här tråkiga boken så det är väl bara till att sätta fart antar jag ;p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0