SATC

En heldag med Marlene idag, så härligt det har varit! Bara släppa allting och umgås hela dagen. Har blivit mycket prat om allt mellan himmel och jord och en riktigt skön långpromenix på runt en timme :) Smaskade i oss pizza och kikade lite på TV. Sen ikväll blev det som sagt bio; "Sex and the city". Gillade den verkligen, den var både sorglig och lycklig. Den kändes ärlig på något sätt :) Tyckte den skiljde sig lite från serien (har i och för sig inte sett hela) men det gjorde mig inget, den var bra ändå. Ser fram emot uppföljaren som ser ut att bli till :)

Basgruppsarbete och sen seminarie idag på dagen. Äntligen är alla moment avklarade i den här kursen! Imorgon bitti kommer tentan ut. Vet inte om jag vill titta på den eller inte men jag har väl inget val antar jag... Hoppas på att få upp lite tankar rätt fort så jag kan komma igång ordentligt i tid och slippa min sista-minuten-panik men det är väl för mycket begärt :p Får den imorgon och den ska vara inne på onsdag. Är hela helgen förstörd? Ja. Har Sabina ont i magen på grund av det här? Ja. Hoppas, hoppas, hoppas att den inte känns omöjlig att skriva!

Nu väntar jag på två saker:
1. Att Andréas ska komma hem, vilket händer vilken sekund som helst.
2. Att Marlene ska messa och säga att hon är hemma. Känns lite oroligt att hon ligger och kör ända till Södra Vi i mörkret utan belysning på instrumentpanelen :s Detta lär jag få vänta på en halvtimme till kanske.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0