"PUCKADE HUNDAR!"

Som Marika så fint utbrast när de skrämde skiten ur oss på vår lilla kvällspromenad :p Haha, vi flög säkert en halvmeter upp i luften båda två när några hundar sprang emot oss (fast på andra sidan om ett staket) och skällde som tusan. Inte lätt att vara förberedd när man inte ser dom ju :p Var mysigt med en promenad i alla fall ikväll för annars har dagen mestadels bestått av plugg, plugg, plugg. Har försökt läsa som en tok, har inte gått jättebra men jag är relativt nöjd över min insats i alla fall. Fruktar dock salstentan som väntar på den här kursen.. Redan nervös, förstår inte alls hur jag ska klara den :s Men men, det löser sig väl precis som allt annat och alla som gått utbildningen före mig har ju klarat den så. Ska göra mitt bästa för att hålla den tanken levande när paniken kommer :p

Nu blir det lite "Skitiga jobb" på Discovery innan det är läggdags, längtar lite efter sängen måste jag säga.. ;) Borde läsa lite till innan jag somnar men det låtsas vi inte om.. ;p Ställer klockan extra tidigt imorn bitti istället.. :)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0