Myshelg

Igår eftermiddag mötte jag upp Andréas när han slutat jobbet så åkte vi och simmade. Hade egentligen ingen större lust men så skönt det var när jag väl var där! :) Förstår dock bara inte varför såna man känner typ halvt om halvt måste sätta sig precis där man simmar så man måste vända precis under röven på dom?! Förstår dessutom inte varför jag känner mig dum för det.

Sedan på kvällen åt vi tacos och mös sedan i soffan framför nya Irene Huss filmen. Tror den hette Guldkalven och den var faktiskt bra. Så skönt att bara koppla av och mysa :)

Idag har jag inte gjort många knop... Eller jo, vi har ju faktiskt städat av lite här hemma och det är ju alltid något. Mamma och pappa var här och fikade en stund med mig i eftermiddags också :) Trevligt, trevligt och det inte är så ofta vi får besök :p Sen åkte jag hem till Andréas mamma och hennes man och där bjöds det på pizza. Jättegott! Var länge sen jag var där så det var riktigt trevligt. Väl hemma igen kikade vi lite på TV och sen ytterligare en film, "A history of violence", riktigt bra faktiskt! :)

Som vanligt när jag skriver är det dags att sova, haha :p Så godnatt :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0