Moster igen! :)

Så kan jag då glädjande berätta att jag äntligen blivit moster igen! Den här gången till en helt fantastisk liten pojke :) Var uppe på BB idag och fick hälsa på honom, så himla söööt! Han såg så gó ut så det finns inte :) Grattis grattis får jag väl säga ännu en gång ;) Snart får de komma hem och då ska jag och Andréas dit med resterande av presenterna :) Lär väl köpa lite till innan dess kanske.. ;p Idag fick han "bara" ett gosedjur som såg ut som en pojke, kommer inte ihåg vad han heter dock.. Gosedjurspojken alltså, den riktiga lillpojken har de inte bestämt namn på än :p
Blir alldeles bebisgalen nu och vill ha en egen :p Fast jag vet ju innerst inne att det inte alls är rätt tid för oss att skaffa barn nu så det lär inte bli än på ett bra tag i alla fall. Får nöja mig med mina mysiga syskonbarn så länge :)

Annars har veckan präglats av läsande om intersektionalitet. Föreläsningen idag hjälpte faktiskt :) Vet inte riktigt hur jag kopplar det till boken men hur eller hur så kändes i alla fall föreläsningen förståelig och eftersom de ska handla om samma sak känns det bra :) Imorn blir det basgruppsarbete och sen seminarie, får se hur det går.. Den där danskan som ska ha seminariet den här veckan, jippee.. Hoppas på att hon pratar sakta så vi kan förstå vad det är hon säger :p

Nu ska jag slappa lite vi datorn tills Andréas kommer hem, känner mig trött och hungrig men väntar på honom i alla fall :) Läsa mer tänker jag inte göra, nu får det vara nog :p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0