Må-bra-dagar

Igår träffade jag min gamla vän Malin. Jag hade köpt jättesöta kläder till hennes lilla dotter, bruna och rosa med Bamse på  plus en supersöt mjukisgroda som var knallgrön :) Vi tog en riktig långpromenad i det sköna vädret, solen sken ju och det var jättevarmt. Var så himla härligt att bara gå där och njuta och prata precis som vi gjorde förr :) Malin och jag var nästan sådär läskigt tighta under gymnasiet, vi gick ju i samma klass och så umgicks vi i princip dagligen under en lång period. Har saknat henne :) Känns så skönt när såna vänner kommer tillbaka in i ens liv igen, jag hoppas verkligen att vi fortsätter umgås nu.  Ni vet, hon är en sån där vän som man kan ringa mitt i natten om man skulle behöva :)

Igårkväll såg vi på film, har ju fått vår nya TV nu :p Ja, eller Andréas har köpt en ny. Den är större men lika platt, haha :p Efter att han fixat till några inställningar så funkade bilden rätt okej när vi tittar på "vanlig" TV också. Fast den bilden är ju ingenting mot när vi ser en HD-film ;)

Idag visste jag inte riktigt vad jag skulle göra. Ville inte simma, speciellt inte själv, men visste att jag borde för att inte helt plötsligt inse att jag slutat helt och hållet :p Till slut packade jag i alla fall alla grejer och då kan man ju inte låta bli att åka dit, man kan ju inte packa upp väskan igen och strunta i det. Så nu känns det hur skönt som helst! Är så glad att jag åkte  :) Dessutom var vi bara max 4 personer i den stora bassängen under tiden jag var där så det var toppen. Alla barnfamiljer började komma när jag åkte.. ;p

Dags att ta tag i att städa här hemma nu, det ser ju för jäkligt ut! :p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0