Ikväll

Snart kommer Marika. Vi ska ha filmkväll och mysa i soffan med massa gott och bara njuta och ha hur trevligt som helst. Jag har stora förväntningar och jag vet att dom kommer infrias :) Ska snart möta henner nere vid affären, jag ser ut som fan :p Eller åtminstone mitt hår som bara hamnade i en slarvig toffs efter duschen :p Men ska försöka skita i det, kanske bara fixa till toffsen lite? Jaja, blir nog bra vilket som :)

Har tyvärr inte ens pluggat hälften som jag planerat att jag skulle idag. Får ta igen det imorn (lycka till!) eller i natt (ja, eller hur att jag kommer). Mina tankar är i alla fall bra även om de inte infrias i verkligheten :p

Ska hur eller hur fixa till håret något nu och sen traska ner till affären :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0