I Linköping

Blev lite shopping igår i Linköping men inte mycket. Känns faktiskt bra att jag kunde hålla i plånboken och inte köpa massa onödiga saker som man alltid annars gör. Blev en enda "rolig" sak som var endast till mig personligen och det var en T-shirt :p Funderar på att unna mig de där jeansen nere på JC för 750:- men har inte bestämt mig än. De lär vara slut när jag väl bestämt mig för att köpa dom :p Mamma och pappa handlade en del till bebisen, bl.a. massa fint på Polarn o Pyret :) Så tråkigt det är att köpa nya vindrutetorkare på Biltema förresten :p

Idag har varit en lugn dag. Började den med att ligga kvar i sängen när Andréas gick upp och plugga. Läste inte så mycket men något i alla fall och det är ju det viktigaste :) Funderar på att gå upp tidigt imorn och läsa då men vi vet ju hur det brukar gå för mig.. ;p
På eftermiddagen var jag hos mamma och pappa, systern S med familj var där :) Så mysigt att sitta och hålla lillpojken! Så söt när han sov, såg ut som att han drömde något bra då och då för jag kunde se att han började le ;) Sen rätt vad det var knep han ihop hela ansiktet och gnydde till, då drömde han nog något mindre bra.. Så himla sött! :) De blev glada för alla kläder mamma och pappa hade köpt i alla fall :)

Andréas kom dit och skulle fixa mamma och pappas dator som inte funkat på flera månader. När jag skulle starta upp den då för länge sen så startade den inte, helmysko. Vad gjorde Andréas då? Jo, han startade upp den som ingenting och allt funkade som det skulle. Hur sjukt är inte det?

Precis ätit kvällsmat, bakade mig en pizza :) Får se om jag och Andréas ska se lite Weeds som vanligt nu kanske ;p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0