Hemtentans ankomst...

Laddade precis hem den från skolans hemsida, lustig tid den kom ut på måste jag säga :s Vet inte riktigt hur jag känner inför den men ingen riktig panik ännu utan det känns som att det nog kommer att lösa sig även om allt inte känns glasklart. Vissa saker har ju dock en förmåga att klarna så fort man bara sätter igång med dem. Jag hoppas på det bästa och som sagt på att jag kommer igång med den fort och blir klar i god tid innan deadline. Ska sova på den nu och se om något klarnar under natten. Andréas ska troligtvis jobba på lördag också så då får jag ju lite tid på mig att sitta med den utan att känna att jag försummar vår helg tillsammans :)

Dags att krypa till sängs nu :)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

höst-trend på bloggen!

2008-09-19 @ 02:20:09
URL: http://honkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0