Usch och fy och blä för litteraturbeställningar

Förstår inte hur detta alltid kan hända? Varför är jag alltid sen med att beställa böcker när jag vet att det slutar i ett rent helvete och panik? Gaaah! Har i och för sig böckerna till den här veckan men nästa veckas litteratur får jag delvis på måndag nästa vecka om jag har tur. Den sista boken jag ska ha nästa vecka tänkte jag beställa idag, bättre sent än aldrig tänkte jag. Fick precis svar från den studentbokhandeln där den skulle finnas och det visar sig att alla exemplar är sålda/bokade och det går inte få tag i fler eftersom boken har utgått. Nämen grattis Sabina! Hur fan är det möjligt? Jag hatar verkligen det här med att fixa böcker till kurserna... Ska göra ett sista försök på biblioteket idag när jag är på stan men jag vet ju redan att den troligtvis inte går att få tag på där heller. Men då har jag åtminstone försökt. Jaja, that's life.

Ska ner på stan och shoppa fars-dags-present efter lunch. Tre systrar + tre barn = ansvar för varsitt. Eftersom jag inte har några egna får jag låna ett :p Detta kan bli ruskigt intressant och tempofyllt ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0