Skön helg

Fick både The Sims 2 och Photoshop att funka sen med lite hjälp av Andréas via mess :) Hann dock inte sitta så mycket vid datorn i lördags kväll. Stack hem till mamma och pappa där jag åt och kikade lite på TV. Sen framåt tolv kom M hem till mig :) Satt och snackade fram till närmare halv 3 tror jag, jättemysigt! Var verkligen jättekul att hon passade på att titta in hos mig där på kvällen/natten.

Igår blev det väääldigt lugnt... Större delen av dagen spenderades framför datorn om jag ska vara ärlig. Fast eftersom jag nästan hade planerat det så gjorde det inget. Efter middagen promenerade jag dock hem till min syster och satt där i två timmar och pratade lite. Ruskigt mysigt! :) Längesen vi pratade på det här sättet bara hon och jag faktiskt så jag uppskattade det jättemycket. Gav Nalle Puh kläderna till lillpojken också och de verkade bli jätteglada :)

Jag och Andréas såg "Wall-E" igår och jag måste erkänna att i början av filmen undrade jag vad det var för skitfilm, funderade nästan på att stänga av men eftersom jag läst på flera ställen att den ska vara bra så fick den fortsätta gå. Som tur var! För hur gullig blev den inte? Åh, så mysig verkligen :) Är glad att vi inte stängde av :p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0