Plötsligt händer det!

Ja, vad jag har väntat på det här ögonblicket, är förvånad över att det inte skett tidigare faktiskt. Jag och Andréas har ju hand om trappstädningen i vår trappuppgång så med andra ord har vi städat den ett antal gånger sedan vi flyttade in. Idag när jag höll på att sopa och var precis på slutet så stod jag lite i mina egna tankar när en dörr helt plötsligt öppnas. Jag hann inte flytta på mig utan fick dörren på mig, blev rädd som attan och försöker flytta mig samtidigt som jag tappar balansen vilket innebär att jag snubblar på mina egna fötter och landar mot ledstången. Haha! Fick inte det minsta ont utan blev mest bara rädd, därav min fina lilla "Ohh! Oj! Shiit!"-ramsa :p Stackars kille, han trodde ju att jag slog mig. Tror vi båda tyckte att det var rätt pinsamt :p

Som sagt så är det lustigt att det inte hänt tidigare, jag tänker tanken nästan varje gång när jag står precis utanför en dörr och sopar :p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0