Jobbarhelg igen

Nu har jag jobbat klart för den här helgen. Några barn frågade om jag kunde komma imorgon också men jag tackade nej :p Haha, åker inte dit till halv 7 bara "för att" :p Igår var en prakitkant där också, kände att vi blev lite mycket folk fast det gick bra ändå. Idag var vi tre personal som vi "skulle" vara och det gick bra det med, fick jobba lite lagom :) Har varit en bra helg på jobbet, lugnt men ändå har vi haft något att göra :) Känns bra när man kan ägna barnen den tid de vill ha och behöver :) Satt och tittade lite på "Mr Bean" idag, jag hade glömt hur roliga vissa saker är, haha :p  Har haft kul på jobbet hela helgen så det känns verkligen kanon att ha jobbat :)

Jaja, nu är jag hemma i alla fall, blev trött när jag fick komma hem och slappna av lite. För tillfället så är mina varma mackor i ugnen och Andréas ska snart rosta några till sig. Sen drar vi igång "Kung Fu Panda" och hoppas på att den är bra :)

 

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja förstår inte hur Kung Fu Panda kan vara en barnfilm....de slåss massor i den. Den borde nästan bli barnförbjuden och tillåtas från 18 års ålder....hehehe....ok lite överdrift där. Men de va nästan så ja ville hålla för ögonen på Hampus när vi såg den på bio. Annars va den helt ok. =)

2008-11-30 @ 21:56:38
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0