Filmtips

Länge sedan jag uppdaterade här nu. Jag har sårt att säga vad det egentligen beror på men jag har i alla fall inte haft någon större lust och det har inte känts det minsta motiverande. Det är nog den enda förklaring jag har :s Får se hur uppdateringen kommer bli framöver, hoppas på att få lite lust igen.

Ikväll tänkte jag bara för sakens skull dela med mig av ett filmtips. En film som jag och Andréas såg för någon vecka sedan och som jag inte kan släppa, "Taken" heter den. När vi såg den vägrade jag pausa för att hämta godis och läst, jag väntade hellre tills den var slut för det gick inte pausa :p En action/crime/drama/triller film som verkligen höll måttet och var hur grymt bra som helst!! Rekomenderar er verkligen att se den :)

Det var väl det jag tänkte skriva ikväll, nu behöver inte Marika fundera på om Bloggkoll verkligen funkar för nu får hon ett mail om att jag uppdaterat ;)

Hej sålänge :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0