Bra dagar

Igår var en kanondag och idag har än så länge också varit toppen. Igår gick allt bra i skolan och när vi åt lunch hade vi hur kul som helst verkligen tyckte jag :) Fick några fina skrattanfall :p Mötet med Fältassistenterna gick också bra men det de hade att säga var rätt skrämmande, usch.. Och ändå var det inte alls länge sen det var mig det handlade om! Ja, inte att jag har behövt blivit omhändertagen eller så när jag varit ute och festat men jag var ju nyligen i den ålder de pratade om och kände igen en hel del.. Fast nu har det visst sjunkit ännu mer i åldrarna, skrämmande..

Mamma och pappa var här igår kväll och fikade, vi bjöd på jättegod fruktsallad :) Sen bjöd de med oss på bio, tyvärr hade inte Andréas någon lust så jag följde med själv. "Rallybrudar" var det vi såg och den var helt okej, lite lagom sådär :) Har så svårt att säga att filmer är dåliga så finns säkert massa andra som tycker att den här är det men jag tyckte den var heeelt okej i alla fall :) Skönt att komma ut och göra något också :)

Idag blev det shoppingrunda med svärmor :) Hon köpte julgardiner till köket och två juldukar åt oss :) Jättesnällt! Jag hittade två snygga tröjor på REA som hon också köpte åt mig, hur snällt som helst ju! :) Var trevligt att åka runt och kika lite i affärer, blev sugen på att köpa en himla massa julgrejer men jag måste tänka igenom först för annars har jag snart köpt på tok för mycket av allting :p Haha, är ju så kul :)

Vad som händer ikväll vet jag fortfarande inte, vi får väl se :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0