Årets julklapp

Förresten hörde jag att årets julklapp i år är en upplevelse. Måste säga att jag tycker det är en bra och trovärdig julklapp som årets julklapp. Åtminstone vet jag att jag alltid uppskattar det :) Många gånger kan man ju få saker man verkligen inte behöver, vilket jag i och för sig oftast brukar gilla men ändå :p Upplevelser är ju aldrig fel för att göra saker tillsammans uppskattas alltid :) Plus att det är sådant som åtmonstone jag inte riktigt har råd att lägga pengar på annars... Jag gillar årets julklapp :)

 

Kommentarer
Postat av: ina

för att inte behöva samtycke från föräldrar så måste skolan o barnen va anonyma, alltså har vi tystnadsplikt som vi tar stenhårt på ;) men det blir en liten klass i västerviks norra kommundel :) va de blyga? jag är mer rädd att de ska sitta o stirra på oss som vi va idioter o inte fatta våra frågor haha.. men det går säkert asbra :D det värsta blir att höra vår egen röst på band sen när vi ska texta intervjuerna !;) bandade ni?

2008-11-18 @ 08:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0