Ännu en vecka...

Vet tyvärr inte riktigt vad jag ska skriva om som har hänt denna vecka :s Har nog inte hänt så mycket. Var i skolan två dagar i alla fall och skrev på fältarbetet, fy fasiken så bra det gick! Om jag inte minns fel så har vi skrivit 11 av 15 sidor, känns kanon :) Tyvärr har det gått sämre med den enskilda skriftliga uppgiften... Jag har börjat men mer än så är det inte. En vecka kvar till inlämning men skulle vara skönt att vara klar snart. Ändå tar jag inte tag i att skriva den! Vet ju att det är det enda som påverkar när den blir klar. Skulle säkert kunna skriva den på någon timme om jag bara la manken till och det irriterar mig.

Jag och Andréas har adventsshoppat idag eller vad man ska kalla det :) Har inhandlat en adventsljusstake och två adventsstjärnor på fot. Nästa vecka kommer den en meter stora stjärnan in på Karlssons igen så då åker vi dit och handlar den med :) Fick med oss lite annat hem också, bland annat grytlapp, grytvante och handduk till köket, kommer blir superfint tror jag.

Nähä, nu kanske jag skulle göra en kraftansträngning på den där uppgiften som häckar över mig innan jag åker och hämtar Andréas på jobbet. Imorn är det dags för mig att jobba igen :)

 

Kommentarer
Postat av: Milla

Oj 11 sidor...duktiga ni är då! Ja och Carina har knappt börjat...vi har mest samlat material och gjort intervjuerna och nu ska vi sätta fart med skrivandet....gah! Lite panik får man. Ska försöka skriva ihop den fort så man får lite jullov ;0)

2008-11-30 @ 21:57:44
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0