En dag på stan :)

Ja, idag har jag varit på stan med Anton. Vi gick i samma klass på gymnasiet men har tyvärr inte umgåtts så mycket sedan vi slutade där. Känns lite trist men det blir väl så. Idag i alla fall var vi på stan ett bra tag, kikade runt, köpte skor, fikade och så. Jättekul! Skrattade en hel del vilket kändes toppen :) Kul att träffas och snacka om både nya saker och massa gamla minnen, vi hade ju faktiskt väldigt bra kontakt på gymnasiet :) När vi åkte ner till stan var det verkligen sommar men när vi satt ute och fikade blev det helt plötsligt vinter och jag hade alldeles för lite kläder på mig. Frös som en tok! Usch så typiskt.

Skorna jag köpte är faktiskt rätt fina, hittade dem på REA såklart :p Ska prova dom lite till hemma bara så det inte är sådana irriterande skor som skaver. Så när jag provade dem lyckades jag självklart tappa mina solglasögon så glaset flög ur :( Tur att fixar-Anton kunde laga dem åt mig med en gång :) Nu ska jag imponera med att lägga upp en bild på skorna, var länge sen jag skojade till med en bild känner jag :p


Vad tycks? :)
Den ser blå ut på bilden men i verkligheten är den väldigt lila :p



Nu vet jag inte alls vad som händer ikväll, sitter väl antagligen bara här hemma eller hemma hos mamma och pappa och ugglar.. Vi får se men det blir nog så. Andréas är hos Lasse och festar och spelar PS3 ikväll så får väl se när han kommer inranglandes i natt.. "Det blir inte så sent", men det vet man ju inte hur det blir med den saken.. ;p

Kommentarer
Postat av: Milla

Nja han tycker väll inte om bilar så mycke...eller alltså vanliga bilar tycker han om men kanske inte just disneys bilar. Inte än i varje fall. Ja tycker de är kul att ha tema i barnrum. För Hampus föll det sig naturligt att ha spindelmannen eftersom han är tokig i de. Kommer bli intressant att se om nått år va Ludde säger då. Han kommer säkert vilja ha som storebrorsan då..hihi.
Läst mycke under de här lediga dagarna? Ja har tittat lite i boken...ska läsa lite imorn tänkte ja.

2008-05-04 @ 00:07:42
URL: http://princessparkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0