Skit också!

Jävla skit också! Jag och Andréas skulle byta storlek i en tröja som han fått av mig så skulle ner på stan en snabbis. Mötte en man på parkeringen som sålde sin p-biljett billigt till mig så jag fick så en halvtimme mer än jag tänkt vilket borde varit toppen. Men det ledde till att vi gick in på JC och kollade om de hade fått in något nytt. Andréas provade en skinnjacka mest på skoj medan jag stod och pratade med en som jobbar där. Så måste hon berätta att hon har tjejmodellen som de också säljer och att den är hur skön och snygg som helst. Sabina var tvungen att prova, Sabina vill ha. Vill ha, vill ha, vill haaa!!! Fan också, 1500 spänn är mycket för en fattig student.. Någon som vill bidra? ;) Haha

Blev melodifestvalkväll hos Marika i lördags, så det var hon, jag och Anna :) Snaskade på gott tilltugg och umgicks vilket var jättekul. Tack för en trevlig kväll tjejer :)

Annars händer inte mycket, ska i och för sig träffa Tove för en fika idag, ska bli kul eftersom vi ses så sällan nu när hon bor i Luleå. Ska kolla linserna också för jag kan verkligen inte läsa med dom längre stunder, måste fixas så jag kan plugga problem fritt. På tal om plugg bör jag sätta fart med att plugga till salstentan som äger rum på torsdag, gaah! Känns skit.



Kommentarer
Postat av: Milla

Vem prata du med på JC? Min syster jobbar där...=)

2008-03-19 @ 07:25:21
URL: http://princessparkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0