Påsk :)

Hela helgen har bestått av goda middagar och trevligt sällskap :) Det började i lördags klockan 1 hemma hos Andréas med middag tillsammans med hans mamma och hennes man samt hans bror med familj :) Jättegott påskbord och god fika :)
Sedan åkte jag och hämtade Andréas morfar och hans flickvän (så ungdomligt det låter :)) så åt vi middag med dem runt 6 ungefär. Ännu en supergod middag! Hela kvällen satt vi och pratade och spelade "Vem vill bli miljonär" :) Kvällen var slut strax efter 12 någon gång då jag skjutsade hem dem igen :)

Sedan igår var det påskbord hemma hos oss tillsammans med mamma, pappa samt systrarna och hela deras familjer, mycket liv med andra ord :p Ännu massa god mat och trevligt sällskap :) Blev en helkväll med prat igen vilket var trevligt :)

Idag har jag och Andréas kollat madrass tills vi flyttar ifall vi nu ska fixa oss en dubbelsäng. Vi har inte riktigt bestämt oss än :p Kollade lite andra småsaker också.
Sedan åkte vi hem till mig och kollade igenom alla mina kartonger och skrev en lista så vi vet vad vi inte behöver köpa :) Skönt att ha det gjort.

Imorn börjar nya kursen i skolan, det sociala arbetets juridik heter den och den första delen behandlar socialrätt, vi får väl se hur det går ;p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0