Inte bra

Nej, det är inte bra att jag är så fruktansvärt dålig på att plugga till tentan. Jag fattar knappt vad som är viktigt att läsa på och att läsa allt är ju uteslutet så då blir det inget, bra va? Eller inte. Dessutom har jag ingen koncentration över huvud taget, den är verkligen som bortblåst. Så för tillfället känner jag bara att det får bära eller brista, jag skiter i vilket. Fast jag vet ju att om jag kuggar, vilket jag troligtvis gör, så kommer jag ångra mig som f*n!! Åh vilken härlig sits jag sitter i! Kanske skulle försöka få ordning på pluggandet i alla fall.. Men det är ju kanske lite sent nu såhär sista dan innan tentan. Aja, något får jag kanske in om jag verkligen försöker. Måste bara leta upp koncentrationen först och se vart den gömt sig.. :p

Kommentarer
Postat av: Milla

Jaha...Nina och ja gick i samma klass på gymnasiet. Min syster är Emma. Hon har mörkt hår, bruna ögon...modemedveten...Kommer de upp nått ljus kanske? Hon jobbade tidigare på stad i entren.

2008-03-19 @ 20:45:53
URL: http://princessparkel.blogg.se
Postat av: Milla

Just de ja...plugg...ehum...ja du. Läst har ja ju gjort men de vore ju trevligt om nått kunde fastna med. Satt med basgruppen och plugga och gick igenom grejer till 6 idag...precis slut är ja nu! Så svårt att veta vad man ska plugga på. Ja tror ju att det kommunala systemet kommer med eftersom de är där vi ska jobba sen. Kommer nog gå bra de här! GAH!

2008-03-19 @ 20:47:53
URL: http://princessparkel.blogg.se
Postat av: Milla

De ska stå stadt...hehe...
Hur gick tentan? Tyckte du den va svår?

2008-03-20 @ 19:42:25
URL: http://princessparkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0