Helgen :)

Ja, i fredags lagade jag och Andréas mat tillsammans, blev smaskig hönökakspizza och sallad. Sen när vi ätit låg vi i soffan och bara mös :) Jag orkade inte ens se en film för jag trodde jag hade feber och grejer men det är visst "bara" en vanlig förkylning jag dragit på mig, usch vad jag avskyr att ha ont i halsen.. :( Var en mysig kväll i alla fall :)

Igår var vi i Linköping. Kollade möbler till lägenheten vilket faktiskt gick bra tycker jag :) Dock har vi lite olika smak men det löser sig säkert och i slutänden är det ju faktiskt Andréas som bestämmer, men jag yttrar mig om mina åsikter iaf :p Så vi har praktiskt taget bestämt soffa och köksbord iaf :) Alla soffbord där var alldeles för låga så det måste vi nog köpa någon annan stans.

Idag blir det nog rätt lugnt, borde läsa lite för det är mängder jag ska läsa till skolan den här veckan men jag har verkligen ingen lust :( Så får se hur det blir med den saken.
Det var så härligt imorse at vakna och höra några fåglar kvittra, nu börjar det ju bli vår! :) Så härligt :)

Måste bara säga att för första gången i Melodifestivalen i år så har de som röstat röstat ungefär som jag tycker. Det innebär att hoppet om detta lands smak äntligen återfunnits :) Inte för att alla andra bidrag i finalen är dåliga men ofta fanns det de som var bättre..

 

Kommentarer
Postat av: Milla

För nyfikenhetens skull...varför är de Andreas som bestämmer? Ska ni inte bo ihop?

2008-03-10 @ 07:16:58
URL: http://princessparkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0