Uppdatering :p

Söndag. Blev en tripp till Linköping som planerat. Vi var extremt snabba måste jag säga så vi hann vi med mycket :) Bland annat köpte jag två par skor, ett par vita och ett par svarta precis likadana som de jag köpte förra året. Jag vet att jag är tråkig men jag gillar dem och priset passar min plånbok just nu :p Från IKEA fick vi med oss både kökstolar och vitrinskåp samt ett nattduksbord till :) Blir nog jättebra tror jag. Ska försöka hitta en bra skänk till vardagsrummet också. Trist bara att en dyna på en av stolarna var hur skitig som helst men vi kommer ju få en ny. Även trist att vitrinskåpet vinglar på grund av att hålen man ska skruva ihop skåpet med är något förskjutna på ena "benet" så det vinglar eftersom det är för långt. Men vi ska ju ändå sätta fast det i väggen så då märks det väl inte. Blev helt slut efter allt stressande och rännande :p

Måndag. M från min klass kom hit så vi käkade lite lunch och kollade kläder på Lager 157, fick hålla hårt i betalkortet för att inte ge efter för frestelsen och köpa mer kläder :p Som tur var gick det bra :) Såg "The great debaters" också vilket var en mycket bra film tyckte jag :) Jag gillade den skarpt även om det inte blev en favorit. På kvällen sen skruvade jag och Andréas ihop vitrinskåpet.

Tisdag.
Shopping med systrarna, pappa fyller ju år på lördag :) Fick mycket för pengarna så nu hoppas vi bara på att han blir glad också :) Sen mötte jag upp Johanna, min vän från Kalmar, på stan. Gick en sväng och kikade i affärer och käkade lite lunch och pratade :) Det har hänt en hel del sedan sist vi sågs så vi var ju tvungna att uppdater varandra. Var kul att ses igen och förhoppningsvis blir det fler gånger i sommar :)
Stressade hem och åt och sedan var det dags för speedway. Åkte upp tillsammans med systerns sambo T och sen kom andra systern med sambo :) En bra match och vädret var toppen! Insåt att nästa gång jag kan gå är inte förrän 12 augusti, ska skälla ut den som lagt sommarschemat på jobbet :p

Idag. Var på stan med mamma efter lunch och shoppade present till lilla Nova som fyller ett år på söndag :) Hoppas det vi köpt passar och att de blir glada och nöjda :) Sen var det dags att släpa ner all tvätt till tvättstugan och sen middag och nu sitter jag här och känner mig lite sliten :p Ska lägga mig i soffan och kolla på film tänkte jag :)

Det här var en liten uppdatering i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0