I am legend

Såg den precis med Andréas, inte den bästa filmen direkt kan jag inte säga.. Tyvärr.. Jag trodde den skulle vara bättre :(
Dags att sova nu, är rätt så trött känner jag. Bloggen är flyttad nu förresten :) Jag har ju varit fruktansvärt dålig på att uppdatera men nu står här lite nytt i alla fall och jag har fått upp lite bilder :) Ska försöka bli bättre på att skriva lite här tänkte jag men vi får väl se hur bra jag lyckas :p

Sista tentan som var i civilrätt är avklarad och förhoppningsvis kommer beskedet i veckan :) Är lite nervös men hoppas på det bästa, nu är det ju sommarlov som gäller! ;) I alla fall ett tag innan jag börjar jobba.. ;p

Nä, nu SKA jag sova :p Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0