Helkväll med Marika :)

Vilken toppenkväll jag har haft! Marika kom hit runt halv 6 så satt vi och pratade lite. Pizzasugna som vi blev båda två gladde vi oss åt att Torino ligger så nära så gick ner och köpte en pizza som vi delade på. Efter det tände vi lite ljus och kollade på film. Blev filmen om Tina Turners liv, "Tina: What's love got to do with it". Den var faktiskt bra tycker jag :) Är nästan helt säker på att jag sett lite av den förut men kände ändå inte igen något :p
Sedan pratade vi och pratade och pratade om allt möjligt. Var så himla länge sedan jag hade en såhär riktigt mysig tjejkväll :) Har saknat både det och Marika jättemycket! Förut träffades vi rätt ofta och tittade på film och pratade om kvällarna men nu var det alldeles för länge sedan så jag är hur glad som helst att det blev en sån riktig helkväll ikväll! Trots att den här dagen började väldigt sent för min del och jag var inställd på att gå och sura över det så blev det extremt lyckat :) Kändes bra att helt oplanerat få en såhär trevlig kväll :) Tack Marika för en toppenkväll!

Nu ska jag sluta tjata om hur kul jag har haft det och gå och styra med något annat :p Kanske fixa det sista på Novas paket och skriva grattiskortet? Ja, så får det bli :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0