Breakfast at Tiffanys

Det blev filmen jag såg. Läste boken för ett tag sedan när jag låg ute och solade och jag fastnade direkt för den eftersom den var så annorlunda. Så då var jag ju tvungen att se filmen också :p Inte alltför ofta man väljer att se filmer från 60-talet direkt :p Boken fick jag lusten till att läsa på grund av den där låten ni vet, tror den också heter Breakfast at Tiffanys. Har alltid funderat på vad den filmen handlar om och varför just den hamnar i en låttext. Tur att jag fick just den boken på Apoteket för jättelänge sen och att jag äntligen läste den :) Filmen var dock mer amerikansk än boken och de var faktiskt inte särskilt lika på alla plan. Tyckte om filmen ändå även att den inte kändes lika annorlunda som boken :)

Nu är det nog dags att sova i alla fall, var hungrig nyss men har ätit mig mätt på stjärnor så det får räcka med lite yoghurt. Sen ska jag smyga in och krypa ner bredvid min älskling som sover så sött :) Den token ska ju jobba över imorn igen :p Godnatt i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0