1-årskalas

Igår var det äntligen dags att fira Nova :) Blev ju inget på hennes födelsedag förra söndagen eftersom Eller kräktes så dant. Så igår blev det som sagt av i alla fall och jag tyckte det verkade som att de blev nöjda över presenterna :) Jag och Andréas gav en nalle som jag gjorde i Build-A-Bear Workshop i Köpenhamn förra sommaren. Ellen fick en när hon fyllde två år så ville ge Nova en också :) Snart när jag får ett syskonbarn till får jag göra ännu en, de får sluta skaffa barn jag blir ju ruinerad :p Haha, naedå, men en sån nalle kostar faktiskt uppemot 400 kr att göra så de är inte billiga. Fast det är ju värt det eftersom de känns extra speciella och jag tycker så pass mycket om mina syskonbarn så jag vill ge dem något extra :) Det bjöds på god fika och tårta igår också :)
Sedan på kvällen blev vi bjudna på taccos hos Andréas mamma och hennes man, så himla gott! Hennes tzatziki är något så fruktansvärt god! ;)

Idag har jag och mamma sprungit på stan hela eftermiddagen, Andréas fyller ju år på torsdag. Och han är inte den lättaste att hitta present till kan jag ju lova! Min budget är ju tyvärr inte den största heller.. :@ Hittade i alla fall lite presenter som jag hoppas blir bra men det återstår att se :)

Har precis varit iväg och beställt en skänk till vardagsrummet. Skönt att vi hittade en till bra pris, hoppas bara det blir fint när vi får upp den :)  Får se vad som händer mer ikväll, något måste hända i alla fall känner jag. Har gett promenad och film på förslag till Andréas men inget som passade just nu, kanske senare :)

 

Kommentarer
Postat av: Milla

Hay! Ja fick 22 poäng på tentan...men de är såna jävla slarvfel ja gjort, blir så arg på mig själv. Så blir ja arg på läraren för hon har inte rättat som hon sagt att hon ska göra. Den där frågan om månadspengen...grrr. Men ja är godkänd och ja är nöjd...=)

2008-07-03 @ 19:17:33
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0