Voodoo ? :s

Ja, jag tror att det är ungefär såhär voodoo känns faktiskt. Har haft hugg hela dagen som började i magen och sedan förflyttat sig upp i bröstkorgen och ut på höger sida. Skönt att det inte var vänster! Hoppas att det går över tills imorn för det är ingen höjdare att jobba med det här.. Helt plötsligt, helst när jag rör på mig, så hugger det till något fruktansvärt. Mamma trodde att det troligtvis "bara" var stress så jag litar på henne och ska försöka sluta oroa mig. Är det inre stress är det bara till att stå emot, inte oroa sig och försöka koppla av. Piece of cake, huh? :p
Har ju funderat mycket nu och vill så himla gärna att Andréas följer med på semestern så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Nu börjar jag väl kanske inse att han inte kommer ändra sig (men jag fortsätter hoppas..) och då ökar kanske stressen ännu mer :s Plus alla turer jag måste lösa på jobbet och allt jag vill göra resten av sommaren..

Ikväll åt mamma och pappa middag här :) Skulle egentligen inte vara något speciellt men det blev riktigt lyckat :) Nu har jag och Andréas precis sett klart "Irene Huss - Nattronden", den var bra men jag kände att jag förstod vem mördaren var alldeles för tidigt. För en gångs skull lyckades jag inte bli så vilseledd :p
Nu ska jag försöka stänga av min hjärna lite och krypa till sängs och mysa och sova :) Måste upp tidigt och hinna börja packa innan jobbet. Så kommer kanske mamma och pappa förbi och bokar hotell också, har fortfarande inte bestämt om det blir Danmark eller Tyskland :p

Godnatt i alla fall och sov gott :)

 

Kommentarer
Postat av: Ika

Jag vill också åka bort på mini semester, det låter så skönt :) Hoppas du får det bra gumman..

2008-07-24 @ 10:27:16
URL: http://ikasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0