Långledig?

Ja, det kändes precis som att jag var långledig i helgen fast det bara var två dagar helledigt :p Åkte ut till stugan redan i fredags kväll för att sova där och sen på lördagen åkte jag in till stan på eftermiddagen. Fixade till mig lite och åt och på kvällen begav jag mig till Marika för att förfesta. På grund av min förkylning och massa annat valde jag att vara nykter så jag drack fanta medan Marika och Anna drack annat gott :) Spelade kort och snackade massa skit vilket som vanligt var jättemysigt :) Drog oss ner mot stan sen och gick ett varv, var ju Visfestivalen då. Härligt men ändå inte samma sak som det var förr :/ Känns lite trist för Vis känns inte lika speciellt längre :s Upplevde det som att det fanns två stora kategorier nere på stan: fulla tonåringar och fulla medelålders. Sen fanns såklart en liten grupp där mittemellan men de andra två regerade tyckte jag.. Åkte hem tidigt och åkte då ut till stugan och sov där. På vägen hem blev jag på skithumör helt plötsligt men det lugnade ner sig sen när jag kommit ut till stugan ungefär.

Hela söndagen spenderades i stugan i solen :) Min syster M kom ut med båda barnen och jag låg på en picknickfilt och försökte lära Nova krypa bland annat :) Det är på G nu ;) Hade en helmysig dag! Hem och äta med Andréas och sen åkte jag ut dit igen och sov :p

Jobb i två dagar nu. Har jobbat endast tillsammans med min syster S och det har fungerat jättebra :) Lyckades jobba ifatt det jag ska jobba imorn så nu får jag vara ledig två dagar på raken igen, wiee :) Ska ta och städa trapphuset nu, fick lite klagomål.. Så då tar jag tag i det medans jag ändå har farten uppe. Sen sticket jag ut till stugan igen och kommer hem imornkväll åtminstone :) Kanske en snabbis ikväll för att få träffa Andréas, får se hur våra planer ser ut.

Ciao sålänge och njut av solens varma strålar :)

 

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh så skönt med ledighet. =)

Ja hade hela tre dagar ledigt och de va SÅ underbart!

2008-07-17 @ 09:03:06
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0