Jag har blivit ett år äldre

Ja, det är en av alla saker som hänt under veckan :p  Födelsedagen firades hemma hos mamma och pappa med hela familjen inklusive farmor. Fick bara bra presenter av allihopa :) Allt hade jag skrivit ner eller sagt att jag ville ha så det blev kanon! Andréas åkte till sin bror sen och firade honom, typiskt nog så fyller vi ju år samma dag. Sen blev det jobb hela helgen och på söndagen firade  vi mig här hemma med Andréas mamma och sambo samt morfar och "pingla" :) Fick bara bra presenter där också :) Tyvärr blev det en liten missuppfattning när jag skrivit ner vilka böcker jag ville ha som Jonas Gardell skrivit, Andréas missade mitt "ej" när han läste så jag fick de jag redan har men hoppas på att jag kan byta dom :)

Ledig i måndags så då gick jag och Andréas på stan en sväng. Sen åkte vi ut och sov i stugan. Jättemysigt att han följde med! :) Min syster och hennes sambo var där med hans dotter också :) Sen har jag jobbat både igår och idag. Snart är det dags att tvätta men just nu sitter jag på vardagsrumsgolvet vid balkongen. Solen bränner något fruktansvärt på ryggen!! :p
Måste börja packa sen ikväll också, åker till Danmark eller Tyskland på fredag med mamma och pappa och imorn jobbar jag kväll. Synd att inte Andréas vill följa med, det känns verkligen jättetråkigt och jättejobbigt :'( Men jag kan ju inte tvinga honom även om jag bett honom fundera igen flera gånger.

Nu ska jag njuta lite till av solen innan jag börjar fixa med allt som ska tvättas :)

 

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack tack...mysigt med lite ledigt och semester. =)

Ja längtar till mina semesterveckor ja har v.33 och 34.

2008-07-23 @ 21:52:51
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0